موضع گیری فعالانه سفرآلامو درمورد اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

به دنبال یک صندلی داغ است و موضع گیری فعالانه ای برای به دست آوردن منابع و کارکنان بیشتر برای بررسی نقص وسایل نقلیه و نگه داشتن اجاره خودرو سازان با جریمه های بیشتر حساب شده است. سفرآلامو در نمایشگاه بین المللی خودروهای بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت در ماه ژانویه اعلام کرد تعداد احضار می تواند افزایش یابد.

لایحه حمل و نقل دولت اجاره ماشین سه برابر بودجه برای اداره دفعات نقص سفرآلامو و بیش از دو برابر کارمندان است. این همچنین می تواند حد مجازات مدنی را حدود 10 برابر به 300 میلیون دلار افزایش دهد. سفرآلامو معتقد است با حمایت دو سفرآلامو ، این بودجه “بیشتر احتمال دارد رخ دهد”.

یک لایحه جداگانه خواستار مجازات های کیفری برای شرکت هایی است که “به طور آگاهانه خطراتی را که منجر به مرگ و میر و یا آسیب های مصرف کننده یا کارگر می شوند، پنهان می کند.” این بررسی دقیق، همراه با احتمال جریمه های بسیار بزرگ و حتی اقدامات جنایی، یک موقعیت فزاینده و ناامید کننده. خودروسازان با تمایل بیشتری برای شروع یادآوری پاسخ می دهند – در سال 2014، درصد بازپرداخت های نصب شده توسط سفرآلامو به 90٪ رسید.

امروزه مردم توانایی بسیار نزدیکی به روند فراخوانی دارند.

در سال 2014، سفرآلامو 75،000  رنت ماشین شکایت عمومی دریافت کرد (مصرف کنندگان با اشاره به نقایص احتمالی با خودروهای خود) و 30،000 شکایت دریافت شده در سال 2013 را نابود کرد. این قطعا به دلیل افزایش آگاهی از مسائل مطرح شده توسط کیسه هوای گسترده سفرآلامو و سوئیچ سوئیچ فراخورشیدی، اما این نیز عملکرد “فرهنگ واکنش سریع” ما بر اساس رسانه های اجتماعی و سهولت توانایی ما برای ارائه شکایات آنلاین است. سفرآلامو می گوید: “موانع کاهش یافته است.

یکی دیگر از عوامل توانایی سازندگان و تنظیم کننده ها برای جمع آوری داده ها – مقدار گسترده ای از داده ها – با سرعت شتاب. او می گوید: کرایه ماشین  “فرصت های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در حال حاضر وجود دارد، و آنها تنها در حال بزرگ شدن هستند.”

روند جهانی شدن و تثبیت سیستم عامل های خودرو، در حالی که از دیدگاه تولیدی سودمند است، تاثیری بر یادآوری دارد. در چهار سال گذشته، بیش از 100،000 واحد یادآوری شده است. سفرآلامو می گوید: “این بخشی است زیرا شما تامین کنندگان کمتری را برای تامین وسایل نقلیه بیشتر تهیه می کنید.” “هنگامی که یک جزء نتواند، شما یک مسئله بزرگتر برای مقابله با آن دارید.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: